حسود نباش

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح



هیس! این یه رازه

راز زندگی

یکی از مهم ترین دلایلی که ما به ارزومون نمیرسیم و فک میکنیم مطالب کتاب راز غلطه مربوط ب حسودی است

 طبق قانون راز و کاینات ما وقتی از یه چیزی خوشمون میاد باید براش عشق بفرستیم و مثلا اگه از کیف یکی از اطرافیانمون خوشمون میاد به جای گفتن : خوش به حالش چه کیف قشنگی داره .کاش مال من بود.حیف که من این کیف رو ندارم. خوش به حال اون که همچین کیفی داره ولی من ندارم. کاش فلانی اون کیف رو نداشت . کاش میتونستم اون کیفو ازش بگیرم .حالا که من این کیفو ندارم اونم نباید داشته باشه.امیدوارم کیفش داغون شه و ...

به جای این حرفای منفی و انرژی منفی فرستادن باید انرژی مثبت بفرستی و برای اون کیف یا هر چیز دیگه ای که میخوای عشق بفرستی و به کاینات بگی که اون کیف رو میخوای تا خدا اونو برات بفرسته هیچ وقت نباید بدی دیگران رو بخوایم چون عین اتفاقی که میخوایم برای دیگران بیوفته برای خودمون میوفته اگه اون کیفو میخوای باید به کاینات بگی من از اون کیف خوشم میاد و میخوام من هم مثه فلانی اون کیفو داشته باشم نه این که ارزو داشته باشیم چون ما اون چیزو نداریم همه باید نداشته باشن   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: حسودی, دلیل, براورده نشدن ارزو, دلیل براورده نشدن دعا, دختر حسود, پسر حسود, حسادت, کیف, ارزو, برای براورده شدن ارزو چکار باید کرد, چکار نباید کرد,
+ سه شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 20:20 بـ ه قـلمـ پت


طراح : صـ♥ـدفــ